Nordisk
Ustanovljeno leta 1901, je bilo podjetje Northern Feather prvo dansko podjetje, ki se je 100 % osredotočilo na puh in perje. Od preprostega trgovanja do razvoja lastnih izdelkov, kot so odeje, prešite odeje in blazine, se je znamka razvila v eno vodilnih na področju puha in perja.
Družba Nordisk Freizeit je bila leta 1967 ustanovljena kot hčerinska družba Northern Feather, ki se je osredotočala na rastoče outdoor tržišče. V 70. in 80. letih je Nordisk igral ključno vlogo pri razvoju evropskega outdoor tržišča, in sicer prek lastnih podjetij v Nemčiji, na Danskem, Švedskem in v Veliki Britaniji ter pod blagovno znamko Caravan. V sledečih letih sta Nordisk in Caravan postala glavna akterja na tržišču, saj sta bila prepoznavna po svojih inovativnih in zelo modnih izdelkih.
Leta 1991 se je blagovna znamka preimenovala v Nordisk, in ostaja zvesta zastavljeni zgodbi in dediščini. Nordisk je še vedno evropska blagovna znamka, v zadnjih nekaj letih pa so se razširili tudi zunaj evropske celine.
Nordisk - odgovoren partner
Nordisk je del pobude Business Social Compliance Compliance BSCI, ki je vodilna poslovna pobuda za podjetja, ki se zavzemajo za izboljšanje delovnih pogojev v svetovni dobavni verigi. Je del mreže
več kot 1000 podjetij, ki si prizadevajo izboljšati socialno uspešnost dobaviteljev z zaščito pravic delavcev v verigi.
Kako Nordisk deluje z REACH?
V Nordisku si aktivno prizadevajo za zmanjšanje in odpravo obsega kemikalij, ki se uporabljajo v izdelkih, pa tudi v proizvodnem procesu. Prizadevajo si zagotoviti, da so uporabljeni materiali in kemikalije okolju prijazni in uporabljeni čim bolj neškodljivo. Od priprave surovin do dejanske proizvodnje, z vključno z ljudmi, ki se ukvarjajo z njim, pri uporabi izdelkov, do končnega potrošnika.
Najbolj pomembno je zmanjšanje škodljivega PVC-ja v proizvodnji. PVC je poceni, močan in
stabilen material, vendar lahko vsebuje nevarne snovi, kot so ftalati. Zato si aktivno prizadevajo za zmanjšanje vsebnosti ftalatov na nič. Drugi cilj je uporaba recikliranih materialov, kadar koli je to mogoče.
Nordisk se pridružuje OZN v boju za globalne cilje
Leta 2015 so se svetovni voditelji dogovorili za 17 ciljev za boljši svet do leta 2030. Med drugim so ti cilji boj proti revščini, proti neenakosti in za zaustavitev podnebnih sprememb.
Pri projektu zdaj tesno sodelujejo pri doseganju globalnih ciljev za trajnostni razvoj: Nordisk, Deloitte in OZN.