Pogoji poslovanja

Cene 

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila. 

Cene ''namesto'' so neobvezujoče maloprodajne cene s cenika dobavitelja ali proizvajalca. 

Naročila- koraki nakupa 

1.) Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan. 
Preden naročite blago, lahko popravljate vsebino naročila v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, kliknite »izvedi naročilo«. V primeru, da kupujete prvič kliknite na gumb »ustvari račun«. V kolikor ste že registrirani, vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo. Kot registriran uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila. Preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke. Nakup potrdite s klikom na »Oddaj Naročilo«. Potrditev naročila boste takoj prejeli na vpisan elektronski naslov. 

Nekateri artikli nimajo "nakupovalne košarice". Te artikle naročate preko elektronske pošte ali telefona 01/426-34-28 in jih prevzamete v naši trgovini. 

V kolikor se ne želite prijaviti, lahko želeno blago naročite tudi preko elektronske pošte ali telefona v delovnem času trgovine. 

2.) Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena 
Ponudnik naročilo pregleda v največ 72 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. 

3.) Blago odposlano 
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom. 

Plačilo in hitra dostava 

Za področje Slovenije in Hrvaške lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:

  • gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju )
  • nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu

V naši poslovalnici v Ljubljani vam omogočamo tudi nakup na največ deset obrokov prek Diners Club kartice.
 

  • V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu ali v njegovi poslovalnici (Pošta Slovenije)  .
  • V primeru bančnega nakazila pa po potrditvi naročila kupec prejme predračun, preko elektronske pošte ali FAX-a, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.
 

 

Zagotavljamo vam takojšnjo dobavo (v dveh delovnih dneh) vsega naročenega blaga iz naše zaloge. Vsi artikli, ki so v postopku vašega nakupa označeni z nakupovalno košarico, so v tem trenutku dejansko na zalogi v naši trgovini. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve dobave prvo oddano naročilo. Seveda se bomo potrudili, v kolikor je mogoče, dobaviti tudi preostala naročila. 

V kolikor bi želeli kupiti nek soroden izdelek, pa ga ne najdete v naši trgovini, nas prosimo pokličite ali nam pišite preko elektronske pošte. 

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner GLS d.o.o. ali Pošta Slovenije  (Za Hrvaško GLS d.o.o.). Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostava blaga je omejena na ozemlje držav EU.  Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naši poslovalnici na naslovu: Annapurna Way, Krakovski Nasip 4, 1000 Ljubljana

Dostava je za vsa naročila nad 50 € brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 50 EUR pa znašajo 2.28€ po ceniku pogodbenega partnerja GLS d.o.o. ali po ceniku pošte Slovenije za Slovenijo. Za Hrvaško, pa po ceniku GLS d.o.o.

Vračilo blaga 

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 30 dneh od prejema . Prav tako zadošča, da nam kupec v 15 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V naslednjih 30 dneh pa mora v tem primeru nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Morebitne stroške vračila krije kupec.

Vračilo poškodovanih pošiljk 
V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta slovenije oz. podjetje GLS). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Reklamacija 
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem  
lahko  kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti sicer pa ga osebno prinesete v trgovino.

Garancija 
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. 
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. 
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. 
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.  
 

Pritožbe in spori 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno.