Pogoji poslovanja

Cene 

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila. 

Cene ''namesto'' so neobvezujoče maloprodajne cene s cenika dobavitelja ali proizvajalca. 

Dostopnost podatkov

Spletna trgovina Annapurna se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Annapurna Way d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročila- koraki nakupa 

Kupoprodajna pogodba med Annapurno in kupcem je v spletni trgovini Annapurna sklenjena v trenutku, ko kupec prejme prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Annapurno Way d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in jo kupec vedno lahko vidi preko svojega uporabniškega računa.


1.) Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan. 
Preden naročite blago, lahko popravljate vsebino naročila v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, kliknite »izvedi naročilo«. V primeru, da kupujete prvič kliknite na gumb »ustvari račun«. V kolikor ste že registrirani, vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo. Kot registriran uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila. Preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke. Nakup potrdite s klikom na »Oddaj Naročilo«. Potrditev naročila boste takoj prejeli na vpisan elektronski naslov. 

Nekateri artikli nimajo "nakupovalne košarice". Te artikle naročate preko elektronske pošte ali telefona 01/426-34-28 in jih prevzamete v naši trgovini. Cena klica za naročilo se obračunava po ceniku vašega telefonskega operaterja.

V kolikor se ne želite prijaviti, lahko želeno blago naročite tudi preko elektronske pošte ali telefona v delovnem času trgovine. 

2.) Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena 
Ponudnik naročilo pregleda v največ 72 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. 

3.) Blago odposlano 
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom. 

Plačilo in hitra dostava 

Za področje Slovenije in Hrvaške lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju)
  • z nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu
  • z omogočenimi plačilnimi karticami

V naši poslovalnici v Ljubljani vam omogočamo tudi nakup na največ deset obrokov prek Diners Club kartice in obročno plačevanje z NLB kreditnimi karticami do največ 10 obrokov.
 

  • V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljavcu blaga ob prevzemu ali v njegovi poslovalnici (GLS, DPD ali Pošta Slovenije)  .
  • V primeru bančnega nakazila pa po potrditvi naročila kupec prejme predračun, preko elektronske pošte ali FAX-a, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.

 

Zagotavljamo vam takojšnjo dobavo (v treh delovnih dneh od pregleda naročila) vsega naročenega blaga iz naše zaloge. Vsi artikli, ki so v postopku vašega nakupa označeni z nakupovalno košarico, so v tem trenutku dejansko na zalogi v naši trgovini. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve dobave prvo oddano naročilo. Seveda se bomo potrudili, v kolikor je mogoče, dobaviti tudi preostala naročila. 

V kolikor bi želeli kupiti nek soroden izdelek, pa ga ne najdete v naši trgovini, nas prosimo pokličite ali nam pišite preko elektronske pošte. 

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner GLS d.o.o. ali Pošta Slovenije  (Za Hrvaško GLS d.o.o.). Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostava blaga je omejena na ozemlje držav EU.  Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljavec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naši poslovalnici na naslovu: Annapurna Way, Krakovski Nasip 4, 1000 Ljubljana

Dostava je za vsa naročila nad 50 € brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 50 EUR pa znašajo 3 € po ceniku pogodbenega partnerja GLS d.o.o. ali po ceniku pošte Slovenije za Slovenijo. Za Hrvaško, pa po ceniku GLS d.o.o.

Pri plačilu kupnine (v primeru pošiljke po povzetju) pogodbeni partner ne zaračunava nobene provizije ali dodatnih stroškov.

Vračilo blaga

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema . Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila (pogodbe), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V naslednjih 14 dneh pa mora v tem primeru nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. Morebitne stroške vračila krije pošiljatelj. V primeru, da pošiljke ni mogoče poslati po pošti, jo kupec lahko vrne v naši poslovalnici. Stroške prevoza za vračilo v tem primeru krije kupec sam.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali zvočnih in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino uporabi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

V vsakem primeru je po ZVPot za odstop od pogodbe potrebno izpolniti in poslati skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe s katerim se jasno in nedvoumno izrazi želja po odstopu. Pravilno izpolnjeno lahko pošljete na naš e-naslov info@annapurna.si, ali pa jo natisnite in pošljite po klasični pošti na sedež podjetja, Švarova 14, 1000 Ljubljana.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Primeri neobstoja pravice za odstop od naročila

V primeru, da naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo bo prodajalec v takih primerih obravnaval posebej in pri tem v največji možni meri upošteval vse navedena razloge in okoliščine za namero vračilo blaga.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 01/426 34 28 ali nam pišete na info@annapurna.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk 


V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (Pošta Slovenije oz. podjetje GLS ali DPD d.o.o.). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Prijavo stvarne napake lahko poda preko e-pošte ali pa v poslovalnici na Krakovskem nasipu 4.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Uradni list RS, št. 98/2004 z dne 9. 9. 2004: 37. člen ZVPot

Uradni list RS, št. 98/04 - uradno prečiščeno besedilo, 114/06 - ZUE, 126/07, 86/09, 78/11 in 38/14: ZVPot-NPB9

Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15: ZVPot-NPB10

 

Garancija 

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. 
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. 
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. 
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.  

Pritožbe in spori 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetja Annapurna Way d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Annapurna.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Zbiranje in obdelava osebnih podatkov

Pravilnik o zasebnosti

Upravljavec

Uradno ime podjetja: Annapurna Way d.o.o.

Sedež podjetja: Švarova ulica 14, 1000 Ljubljana, Slovenija

Odgovorna oseba v podjetju (zakoniti zastopnik): Rajmond Kovač

 

Kakšne podatke zbiramo in na kakšen način?

Annapurna Way d.o.o. za spletno trgovino uporablja spletno aplikacijo Shopify, ki zbira sledeče osebne podatke za potrebe poslovanja:

- ime in priimek, naslov in kraj bivanja (za namen dostave), naslov elektronske pošte, kontaktno telefonsko številko, IP naslov, podatke o plačilu, informacije o naročilu in informacije o napravi in brskalniku, ki ga uporabljate, geslo v šifrirani obliki

ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu www.annapurna.si.

Zakaj zbiramo te podatke in kako jih uporabljamo

Z uporabo spletnega mesta www.annapurna.si se uporabnik strinja z vsakokratno veljavnimi pravili in splošnimi pogoji, objavljenimi na tem spletnem mestu. Na tem mestu lahko uporabnik redno spremlja morebitne spremembe splošnih pogojev in pravil ter posledično način in namen obdelave zbranih osebnih podatkov.

Annapurna Way d.o.o. kot upravljavec podatkov lahko te v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Podatkov o uporabnikih Annapurna Way d.o.o. v nobenem primeru ne bo predala nepooblaščenim osebam.

Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hranimo skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.

Annapurna Way d.o.o. od posameznika zbira osebne podatke ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, telefonsko številko, IP naslov, podatke o plačilu, informacije o naročilu in informacije o napravi in brskalniku ter geslo v šifrirani obliki, kadar oseba odda spletno naročilo. Te podatke zbiramo za namen izdaje računa in za pošiljanje preko pogodbenih partnerjev (GLS Slovenije / Pošta Slovenije), a jih ne obdelujemo naprej in jih hranimo zgolj za dostavo.

Kadar oseba sprejema marketing / pošiljanje marketinški e-sporočil, uporabimo naveden naslov elektronske pošte. Naslovi se zbirajo v spletni aplikaciji MailChimp, a jih ne obdelujemo in ne posredujemo.

Kadar oseba naročilo odda preko telefona ali elektronskega naslova info@annapurna.si, od kupcev zberemo naslednje podatke: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte in telefonsko številko za namen izdaje računa in za pošiljanje preko pogodbenih partnerjev (GLS Slovenije / Pošta Slovenije), a jih ne obdelujemo, ne posredujemo naprej in jih hranimo zgolj za dostavo.

Katere podatke Shopify zbira in zakaj?

- Shopify te podatke uporablja, da trgovcu (v tem primeru podjetju Annapurna Way d.o.o.) omogoči storitve, vključno s podporo in obdelavo nalogov, preverjanjem tveganj in goljufij, preverjanjem pristnosti in plačili. Te podatke Shopify uporablja tudi za izboljšanje svojih storitev.

- Če se odločite za Shopify Pay, podatke Shopify podatke shrani in jih uporabi, če želite predhodno izpolniti svoje podatke za izplačilo. Te podatke Shopify dodatno uporabi, da vam pomaga prilagoditi in izboljšati vaše izkušnje, ko obiščete spletno trgovino, tako da vam predstavi blago in storitev, za katere je verjetneje, da vas zanimajo.

- Nekatere osebne podatke, ki jih posredujete, Shopify uporablja za izvajanje določenega nivoja avtomatiziranega odločanja - uporablja nekatere osebne podatke (na primer naslova IP ali podatke o plačilu), da lahko za kratko obdobje blokirate nekatere potencialno goljufive transakcije.

Kdaj Shopify zbira te podatke?

- Shopify te podatke zbira, ko uporabljate ali dostopate do trgovine, ki uporablja njihove storitve, na primer, ko obiščete spletno mesto trgovca, oddate naročilo ali registrirate račun na spletnem mestu trgovca.

- Te podatke zbira tudi, ko se odločite za Shopify Pay ali uporabite Shopify Pay, da vnaprej izpolnite svoje podatke za izplačilo.

- Poleg tega Shopify sodeluje s tretjimi strankami, ki jim posredujejo informacije o kupcih njihovih trgovcev, na primer, da jim pomagajo pri iskanju trgovcev, povezanih z goljufijami.

Kdaj in zakaj Shopify deli te podatke s tretjimi strankami?

Shopify deluje z različnimi tretjimi strankami in ponudniki storitev, da bi svojim trgovcem pomagali pri storitvah in z njimi lahko izmenjali osebne podatke, da bi podprli ta prizadevanja.

Vaše podatke lahko podaja tudi v naslednjih okoliščinah:
 - za preprečevanje, preiskovanje ali ukrepanje v zvezi z nezakonitimi dejavnostmi, domnevnimi goljufijami, okoliščinami, ki bi lahko ogrozile fizično varnost katere koli osebe, kršitve naših pogojev storitve ali katere koli druge pogodbe, povezane s storitvami, ali če zakon zahteva drugače.
 - če ga trgovec, katerega trgovina, ki jo obiščete ali dostopate, usmerja, da te podatke prenese (na primer, če omogočajo aplikacijo tretje osebe, ki dostopa do osebnih podatkov stranke) - Annapurna Way d.o.o, tega ne počne.
- da so v skladu z zakonskimi zahtevami ali da se odzovejo na zakonite sodne naloge, sodne pozive, naloge ali druge zahteve javnih organov (vključno z izpolnjevanjem zahtev nacionalne varnosti ali kazenskega pregona).

Osebne podatke lahko date v skupno rabo tudi družbi, ki pridobi Shopify-evo poslovanje ali poslovanje trgovca, katerega trgovino obiščete ali dostopate, bodisi prek združitve, prevzema, stečaja, prenehanja, reorganizacije ali drugega podobnega posla ali postopka.

Shopify je odgovoren za vse nadaljnje prenose osebnih podatkov tretjim osebam v skladu z EU-ZDA. Privacy Shield Framework, švicarski-ZDA. Privacy Shield Framework in Kanadski Zakon o varstvu osebnih podatkov in elektronskih dokumentov (PIPEDA).

Več o Shopify zbiranju podatkov, si lahko preberete tu: Shopify Privacy Policy

Annapurna Way ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik. Za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Posameznemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Annapurna Way d.o.o. lahko na uporabnikov računalnik shrani tudi druge piškotke, kot so identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku) in piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletne strani). Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca 2 leti, potem postanejo neaktivni. 


Prijava na e-novice

Uporabniki se lahko prijavijo na e-novice, s katerimi jih trgovina Annapurna do preklica obvešča o novostih v ponudbi na spletu in ostalih prodajnih mestih, o marketinških aktivnostih in drugih promocijah. S prijavo na e-novice se uporabnik vpiše v seznam prejemnikov e-novic. Za prijavo na e-novice Annapurna Way d.o.o. zbira sledeče podatke: e-naslov, IP, v primeru, da se uporabnik prijavi kot registrirani član, pa tudi ime in priimek, naslov in telefon.

Po poslanem obrazcu z elektronskim naslovom uporabnik na navedeni naslov prejme potrditveno sporočilo – s potrditvijo tega je do preklica prijavljen na e-novice Annapurna (t. i. opt-in odobritev). Kadarkoli lahko pisno ali s klikom na gumb Odjava v e-novicah zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namene neposrednega trženja. Zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon. Uporabnik lahko zahteva tudi prenos podatkov ali seznanitev z njimi. Uporabnik lahko podatke zahteva s prošnjo preko e-naslova info@annapurna.si preko katerega bodo posredovani podatki direktno od upravljalca spletne strani www.annapurna.si, prav tako pa lahko uporabnik izbriše svoje podatke z zahtevo preko telefona 01/426 34 28. Upravljavec Annapurna Way d.o.o. se zavezuje, da bo podatke skrbno varoval skladno z zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov. E-novice Annapurna Way d.o.o. pošilja preko spletne aplikacije MailChimp.

Sodelovanje v nagradnih igrah

Obdelavo podatkov, zbranih s sodelovanjem v nagradnih igrah, urejajo pravilniki o nagradnih igrah.

Registracija uporabnika

V spletni trgovini www.annapurna.si se lahko posameznik prijavi kot registrirani uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim neregistriranim uporabnikom (gostom). Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na straneh www.annapurna.si. Končni kupec v spletni trgovini www.annapurna.si je izključno tisti registrirani uporabnik oz. neregistrirani uporabnik (gost), ki kupuje blago za osebne namene ali nepridobitno dejavnost. Na spletnih straneh www.annapurna.si je kupec izključno fizična oseba.


V primeru, da se uporabnik registrira, bo podjetje Annapurna Way d.o.o. vpisane podatke do preklica uporabljalo za obdelavo uporabnikovega naročila, pripravo še bolj relevantnih ponudb in za marketinške analize, ki bodo pomagale izboljšati prodajni proces. Podatki bodo lahko uporabljeni tudi za ponovno trženje. Uporabniku registracija olajša spremljanje preteklih nakupov in skrajša nakupni postopek. Podjetje Annapurna Way d.o.o.  podatke hrani do preklica ali odjave skladno s slovensko zakonodajo. Uporabnik se lahko kadarkoli pisno odjavi z mailom, poslanim na info@annapurna.si, ali s klikom na gumb Izbris računa. V primeru, da uporabnik želi izbrisati uporabniški račun, mora e-sporočilo vsebovati naslednje podatke: naslov sporočila naj bo Ukinitev uporabniškega računa; v vsebini naročila mora biti navedeno ime in priimek uporabnika, naslov in elektronski naslov, s katerim se je uporabnik registriral; sporočilo mora biti poslano z elektronskega naslova, s katerim je uporabnik prijavljen kor registrirani član.

Nakupovanje kot gost

V primeru, da uporabnik naročilo izvede kot gost, bo podjetje Annapurna Way d.o.o.  vpisane podatke uporabilo za obdelavo oddanega naročila. Annapurna Way d.o.o.  kot davčni zavezanec mora v skladu s 86. členom ZDDV zagotoviti hrambo računov, ki se nanašajo na dobave blaga ali storitev na ozemlju Slovenije najmanj 10 let po poteku leta, na katero se računi nanašajo – s tem pa se hranijo tudi podatki, ki so na računu. Kontaktni obrazci in posredovanje e-sporočil Uporabnik lahko specifična vprašanja na podjetje Annapurna Way d.o.o. posreduje tudi preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, in s tem upravljavcu zaupa navedene podatke. Ti bodo uporabljeni za rešitev uporabnikovega vprašanja. E-naslovi, navedeni na spletni strani, niso osebni, temveč poslovni e-naslovi. Torej niso vezani na eno fizično osebo, temveč podatke, posredovane na ta način, lahko obdelujejo različne osebe – z namenom hitre in učinkovite rešitve uporabnikovega vprašanja. S pošiljanjem e-sporočila preko spletnega obrazca ali na naslove, navedene na tem spletnem mestu, se uporabnik strinja s splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta www.annapurna.si.

Uporaba piškotkov

Annapurna Way d.o.o. za spletno trgovino uporablja spletno aplikacijo Shopify, preko katere dostopate do naše spletne strani in preko katere lahko nakupujete na naši spletni strani.

Shopify uporablja dve različni vrsti piškotkov:

Funkcionalne piškotke:

  • Varnostni piškotki, osredotočeni na uporabnike, za odkrivanje zlorab s preverjanjem pristnosti za omejeno trajajoče trajanje, kot so ponavljajoči se neuspeli poskusi prijave. Ti piškotki so nastavljeni za določeno nalogo povečanja varnosti storitve.
  • Sejni piškotki predvajalnika večpredstavnostnih vsebin (flash piškotki) se uporabljajo za čas trajanja seje za shranjevanje tehničnih podatkov, potrebnih za predvajanje video ali zvočne vsebine (npr. kakovost slike, hitrosti omrežne povezave in parametrov pufra).
  • Piškotki za izravnavo obremenitve se uporabljajo za čas trajanja seje, da identificirajo isti strežnik v bazenu, da bi balansirni element obremenitve ustrezno preusmeril uporabniške zahteve.
  • Vztrajni piškotki za prilagajanje uporabniškega vmesnika se uporabljajo za shranjevanje uporabniških preferenc glede storitve na spletnih straneh.

Piškotki uspešnosti/izvedbe:

  • Piškotki analitike prve stranke - te piškotke Shopify uporablja za ocenjevanje števila edinstvenih obiskovalcev, za izboljšanje svojih spletnih mest in spletnih trgovin ter za odkrivanje najbolj iskanih besed v iskalnikih, ki vodijo do spletne strani. Ti piškotki se ne uporabljajo za ciljanje na spletno trženje. Te piškotke Shopify uporablja, če želite izvedeti, kako delujejo naša spletna mesta in spletna mesta naših trgovcev ter izboljšate svoje izkušnje z brskanjem.
  • Piškotki za analitične podatke tretjih oseb - Shopify uporablja tudi storitve Google Analytics in druge ponudnike analitike neodvisnih ponudnikov, naštete spodaj, ki trgovcu pomagajo oceniti, kako interakcijo uporabnikov z vsebino naše spletne strani. Ti piškotki si "zapomnijo", kaj so storili uporabniki Shopify-a na prejšnjih straneh in kako so sodelovali s spletnim mestom. Če želite več informacij o storitvi Google Analytics, obiščite Googlovo stran z informacijami. Navodila o tem, kako onemogočite storitev Google Analytics, glejte tu: https://policies.google.com/privacy

Shopify je za potrebe GDPR-ja samodejno posodobil politiko uporabe piškotkov, skladno z novimi uredbami.

Več informacij o uporabi piškotkov, si lahko ogledate tu: http://www.allaboutcookies.org/

Pravice uporabnika

Uporabnik lahko kadar koli zaprosi za seznanitev z osebnimi podatki, ki jih upravljavec obdeluje, za njihovo omejitev, izbris, popravek ali prenos podatkov. To lahko stori preko telefonske številke 01/426 34 28 ali preko e-pošte info@annapurna.si. Kakršna koli vprašanja v povezavi z varovanjem osebnih podatkov na spletnem mestu www.annapurna.si pa lahko naslovi tudi na elektronski naslov info@annapurna.si. ali preko telefonske številke 01/426 34 20.

Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva

  • vpogled,
  • popravek,
  • popoln izbris,
  • prenos drugemu ponudniku sorodnih storitev,
  • prekinitev obdelave in hranjenja oz. preklic soglasja za obdelavo in hranjenje, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oz. soglasja izvajala do njegovega preklica.

V primeru, da bi v našem podjetju želeli nadalje obdelovati osebne podatke za namen, ki ni namen, za katerega so bili osebni podatki zbrani, bomo posamezniku pred tako nadaljnjo obdelavo podatkov zagotovili informacije o tem drugem namenu in vse nadaljnje relevantne informacije, kot so podane v tem dokumentu.

Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji:

Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si

Storili bomo vse, kar je v naši moči, da posamezniku pomagamo pri uveljavljanju svojih pravic.

Kako zagotavljamo varnost podatkov

Podatki, ki jih uporabnik posreduje preko obrazcev na straneh www.annapurna.si ali kako drugače (preko e-maila, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Osebne podatke bo Annapurna Way d.o.o. varovala ter preprečevala njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Dostop do osebnih podatkov imajo zgolj s strani Annapurna Way d.o.o.  pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji) z uporabniškim imenom in geslom. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Posredovanje podatkov pooblaščenim partnerjem

Podatki, ki jih uporabnik zaupa upravljavcu, so zaupni. Annapurna Way d.o.o. jih ne posreduje nepooblaščenim tretjim osebam. Osebne podatke pa lahko posreduje zaupanja vrednim partnerjem ali po zakonski dolžnosti, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Podatki so lahko posredovani:

- hčerinskim družbam zaradi obdelave naročil kupcev, vezanih na posamezno hčerinsko družbo;
- družbam za obdelavo podatkov in informacijske storitve, ki zagotavljajo nemoteno delovanje spletnega mesta in njegove izboljšave (gostovanje na strežniku, e-mail marketing …);
- marketinškim agencijam za namen ponovnega trženja (v kriptirani obliki)
- podjetjem, ki zagotavljajo nemoten proces nakupa (Paypal, dostavne službe ipd.)
- vendar le v meri, ki je nujna za uspešno izvedbo naročila;
- pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče ipd.).

Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z njimi skladno z evropsko zakonodajo.

Privolitev 

Z uporabo spletnega mesta www.annapurna.si se uporabnik strinja s splošnimi pogoji uporabe, objavljenimi na tem spletnem mestu. Na tem mestu lahko uporabnik redno spremlja morebitne spremembe splošnih pogojev ter posledično način in namen obdelave zbranih osebnih podatkov.

Povezava z družbenimi omrežji

S klikom na ikono posameznega družbenega omrežja (Facebook, Instagram), ki se nahaja na spletni strani www.annapurna.si, lahko uporabnik preprosto dostopa do profilov podjetja Annapurna Way d.o.o. na družbenih omrežjih in objav drugih profilov na družbenih omrežjih z vsebino, vezano na Annapurna Way d.o.o. Klik na te gumbe-ikone družbenemu omrežju omogoča, da uporabniku hitro ponudi relevantne informacije, glede na uporabnikovo spletno aktivnost.


Upravljavec osebnih podatkov je: Annapurna Way d.o.o., Švarova ulica 14, 1000 Ljubljana, Slovenija, SI 35521104. Morebitna vprašanja o zasebnosti in obdelavi osebnih podatkov lahko naslovite na info@annapurna.si.